Huomenna Järvenpää on vihreä!
Järvenpään Vihreät starttasivat kuntavaalikampanjansa la 8.5. Jalkauduimme ympäri Järvenpäätä siivoilemaan yhteistä kaupunkiamme, tarjoilemaan uunituoreita ruisleipäsiä, kuulemaan asukkaiden ajankohtaisia ajatuksia sekä jakamaan iloa ja ilmapalloja ympärillemme. Vaalit ovat iloinen asia.
Haluamme rakentaa avointa, kannustavaa sekä elinvoimaista kaupunkia, jossa niin sen asukkailla, yrittäjillä kuin luonnollakin on hyvä olla. Tähän tehtävään meillä on valmiina 41 loistavaa ehdokasta. Voit tutustua niin ehdokkaisiimme, vaaliohjelmaamme kuin kaupunkimme juhlavuoden kunniaksi kokoamaamme 70 hyvään syyhyn äänestää Vihreitä täällä.
Olemme rakentaneet kuntavaalikampanjamme vahvojen arvoviestien varaan. Haluamme muistuttaa järvenpääläisiä koko vihreän joukkueemme syvästi jakamista arvoista. Arvoista, jotka ovat meille kaikille ihan perusjuttuja:
► Ihmisoikeudet, antirasismi, kansainvälisyys – ihan perusjuttuja
► Ilmastoteot, luonnonsuojelu, kestävä kehitys – ihan perusjuttuja
► Koulutus, sivistys, yhteistyö – ihan perusjuttuja
► Vapaus, avoimuus, yhdenvertaisuus – ihan perusjuttuja
Poliittinen vaikuttaminen on tiimityötä. Vihreässä joukkueessa arvostetaan rakentavaa yhteistyötä. Me erilaiset ihmiset täydennämme toinen toisiamme osaamisellamme ja ajatuksillamme. Tuemme toisiamme ja ratkomme haasteita yhdessä. Toimimme asiallisesti ja yhteistyöhakuisesti myös muiden ryhmien edustajien, sekä kaupungin virkahenkilöiden kanssa.
Toivotamme kaikille mitä mukavinta vaalien aikaa. Tehdään kukin tahoillamme hyvät kampanjat ja kunnioitetaan äänestäjien tahtoa.