Huomenna Järvenpää on vihreä

Kuntavaalit käydään pian. 70 vuotta täyttävä kaupunkimme ansaitsee kestävästi eteenpäin katsovia, yhteistyökykyisiä sekä viisaita päättäjiä.

Järvenpään Vihreät kampanjoivat vahvoilla arvoviesteillä. Haluamme muistuttaa järvenpääläisiä  koko vihreän joukkueemme syvästi jakamista arvoista. Arvoista, jotka ovat meille kaikille ihan perusjuttuja:

Ihmisoikeudet, antirasismi, kansainvälisyys – ihan perusjuttuja

Ilmastoteot, luonnonsuojelu, kestävä kehitys – ihan perusjuttuja

Koulutus, sivistys, yhteistyö – ihan perusjuttuja

Vapaus, avoimuus, yhdenvertaisuus – ihan perusjuttuja

Kuntapolitiikka on merkityksellistä. Järvenpään tehtävänä on huolehtia kaikenikäisten kaupunkilaistensa kasvusta, oppimisesta ja hyvinvoinnista. Poliittisella johtamisella vaikutetaan mm. siihen, missä ja millaisia kouluja, päiväkoteja sekä liikunta- ja kulttuuripalveluita tarjotaan. Poliittinen päätöksenteko ohjaa myös kaupungin maankäyttöä, kaavoitusta ja kaupunkiympäristön rakentamista.

Poliittinen vaikuttaminen on tiimityötä. Vihreässä joukkueessa arvostetaan rakentavaa yhteistyötä. Me erilaiset ihmiset täydennämme toinen toisiamme osaamisellamme ja ajatuksillamme. Tuemme toisiamme ja ratkomme haasteita yhdessä. Toimimme asiallisesti ja yhteistyöhakuisesti myös muiden ryhmien edustajien, sekä kaupungin virkahenkilöiden kanssa

Haluamme kasvaa kaupunkimme suurimmaksi puolueeksi ja rakentaa avointa, kannustavaa sekä elinvoimaista kaupunkia, jossa niin sen asukkailla, yrittäjillä kuin luonnollakin on hyvä olla. Tähän tehtävään meillä on valmiina 41 loistavaa ehdokasta. Tutustu heihin täällä sivuillamme.

Käytäthän äänioikeutesi?

Ennakkoäänestys 26.5. – 8.6.

Vaalipäivä 13.6.

70 syytä äänestää Vihreitä