Tarvitsemme sinua!

Haluamme kasvaa kaupunkimme suurimmaksi puolueeksi ja rakentaa avointa, kannustavaa sekä elinvoimaista kaupunkia, jossa niin sen asukkailla, yrittäjillä kuin luonnollakin on hyvä olla. Tavoitteeseen pääsemiseksi tarvitsemme vähintään 60 eri-ikäistä ja –taustaista ehdokasta sekä iloisen, tarttuvan ja yhdessä toteutetun kampanjan.

Kuntapolitiikka on merkityksellistä. Järvenpään tehtävänä on huolehtia kaikenikäisten kaupunkilaistensa kasvusta, oppimisesta ja hyvinvoinnista. Poliittisella johtamisella vaikutetaan mm. siihen, missä ja millaisia kouluja, päiväkoteja sekä liikunta- ja kulttuuripalveluita tarjotaan. Poliittinen päätöksenteko ohjaa myös kaupungin maankäyttöä, kaavoitusta ja kaupunkiympäristön rakentamista.

Poliittinen vaikuttaminen on tiimityötä. Vihreässä joukkueessa arvostetaan rakentavaa yhteistyötä. Me erilaiset ihmiset täydennämme toinen toisiamme osaamisellamme ja ajatuksillamme. Tuemme toisiamme ja ratkomme haasteita yhdessä. Toimimme asiallisesti ja yhteistyöhakuisesti myös muiden ryhmien edustajien, sekä kaupungin virkahenkilöiden kanssa

Ehdokkaanamme pääset:

Ehdota kuntavaaliehdokasta