Keitä olemme

Verkkosivustomme osoite on: https://jarvenpaanvihreat.fi.

Mitä henkilökohtaisia tietoja keräämme ja miksi

Kommentointi

Kun vierailijat jättävät kommentteja sivustollamme, niin keräämme tiedot kommentointilomakkeelta, ja myös vierailijan IP osoitteen ja selaimen käyttäjä-agentti merkkijonon välttääksemme haittapostia.

Sähköpostiosoitteestasi luotu anonyymi merkkijono (hash) saatetaan luovuttaa Gravatar-palvelulle tarkistettavaksi, onko se sinun käytössäsi. Gravatar-palvelun tietosuojaselosteen löydät täältä: https://automattic.com/privacy/. Kommenttisi hyväksynnän jälkeen mahdollinen profiilikuvasi tulee julkisesti näkyville.

Media

Jos lataat kuvia sivustolle, sinun tulisi välttää sellaisten kuvien latausta, jotka sisältävät paikannustietoja (EXIF GPS) mukaan lukien. Vierailijat voivat ladata sivustolta kuvia ja erottaa kuvistasi paikannustietoja.

Yhteydenottolomakkeet

Jos lähetät meille viestin verkkosivullamme olevan lomakkeen välityksellä, tallennetaan viestisi mukana antamasi tiedot ylläpidolle. Mikäli viestisi on osoitettu henkilölle tai useammille henkilöille, saavat myös he viestisi mukana olevat tiedot. Tietojasi käsitellään luottamuksellisesti, eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Käytämme salattua yhteyttä välittäessämme viestisi osoittamillesi henkilöille.

Evästeet

Jos muokkaat tai julkaiset artikkelin, ylimääräinen eväste tallennetaan selaimeesi. Tämä eväste ei sisällä henkilökohtaisia tietoja ja yksinkertaisesti vain ilmaisee muokkaamasi artikkelin ID-tunnisteen. Se häviää yhden päivän jälkeen.

Sisällytetty sisältö muilta verkkosivuilta

Tämän sivuston artikkelit saattavat sisältää sisällytettyä sisältöä (mm. videoita, kuvia, artikkeleita, jne.). Sisällytetty sisältö käyttäytyy kuten vierailija vierailisi lähdesivustolla.

Kenen kanssa jaamme tietojasi

Emme jaa tietojasi kolmansille osapuolille.

Kauanko säilytämme tietojasi

Jos jätät kommentin, kommenttisi ja sen metatiedot säilytetään toistaiseksi. Tämä tehdään siksi, että voimme tunnistaa sinut ja hyväksyä jatkokommenttisi automaattisesti ilman niiden joutumista moderaattorien hyväksymisjonoon.

Käyttäjät, jotka rekisteröityvät verkkosivullemme (jos sellainen on mahdollista), me myös tallennamme henkilökohtaisia tietoja, jotka he ovat tallentaneet käyttäjäprofiiliinsa. Kaikki käyttäjät voivat nähdä, muokata tai poistaa omia henkilökohtaisia tietojaan milloin vain (käyttäjänimeä ei voi vaihtaa). Ylläpito myös näkee ja voi muokata näitä tietoja.

Mitä oikeuksia sinulla on omiin tietoihisi

Jos sinulla on tili tälle sivustolle, tai olet jättänyt kommentteja, voit pyytää meiltä tiedoston, joka sisältää meillä olevat sinun henkilökohtaiset tiedot sisältäen kaiken meille antamasi tiedon. Voit myös pyytää meitä poistamaan tietosi. Tämä ei koske tietoja, joita meidän on ylläpidollisesta, laillisesta tai turvallisuustarkoituksesta pidettävä.

Minne lähetämme tietosi

Vierailijan kommentit voidaan lähettää roskapostin tunnistuspalveluun tarkistettavaksi.